Кольчевський Давід Олександрович

Назва проєкту: Відлуння Тарасових кроків

Навчальний заклад: Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької міської ради Полтавської області

Нас. пункт: м. Лохвиця, Миргородський район, Полтавська область

Автори: Кольчевський Давід Олександрович

Клас: 8

Керівники/координатори: Онацький Вячеслав Анатолійович

Завантажити: Тези Кольчевський Д.О., Презентація Кольчевський Д.О.

VN:R_U [1.9.22_1171]
Відповідність темі конкурсу
Послідовність, логічність, науковість викладу
Оригінальність, самостійність виконання, особистий внесок автора
Грамотність та якість оформлення
Rating: 2.5/5 (27 votes cast)

21 комментарий на «Кольчевський Давід Олександрович»

  1. І Клименко Антон Сергійович:

    Перше із завдань дослідження, поставлених перед собою автором, не розкрито (відсутність аналізу архівних джерел). У дослідженні не проглядається особистий внесок автора (до прикладу – відсутні фото автора на екскурсійних об’єктах, тощо). У презентації відсутні висновки, а у тезах дослідження – список використаних джерел.

  2. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Вдячні за коментар.
    Маємо заперечити що наявність списку використаних джерел в тезах не є обов’язковим. http://man-junior.org.ua/?p=30554

  3. І Тоцька Софія Ігорівна,Тоцька Юлія Анатоліївна:

    Робота є цікавою, змістовною, але потребує подальшого удосконалення через відсутність наукового підходу. Є некоректним формулювання предмету та об’єкту дослідження; мета дослідження є скоріше завданням. Список джерел та літератури оформлений не за нормами ДСТУ 8302:2015.

  4. І Божко Ганна Василівна:

    Дякуємо за змістовну роботу, але так і не визначено архітектурні пам’ятки. Список джерел та літератури оформлений не за нормами ДСТУ 8302:2015. Практичне значення роботи не визначено, список літератури замалий.

  5. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Дякуємо за коментар.
    Визначення архітектурних пам’яток не входило в перелік завдань дослідження:)

  6. І Петкова Лілія Панасівна, Курогло Надія Іванівна:

    Презентація дуже затемна, наявність в роботі припущень замість наукового підходу. Не згадується про пам’ятник Т. Шевченко на Лохвиці, це є важливою історичною пам’яткою.

  7. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Перепрошуємо, але не «на Лохвиці», а У Лохвиці.

    Дякуємо за коментар. При нагоді нагадаємо, що будь-яке дослідження починається з припущення, яке і стає гіпотезою дослідження:)

    І пам’ятник, і вулиця Т.Шевченка в Лохвиці не стосувались предмету нашого дослідження.

  8. І Мусій Світлана Степанівна:

    Задум роботи цікавий. Науковий апарат у роботі подано не зовсім правильно. У меті вміщено і завдання. Фото, рисунки без підписів, що є порушенням академічної доброчесності.

  9. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Дякуємо за Вашу думку.
    Всі використані джерела вказані у списку використаної літератури. В тому числі ті, звідки запозичені світлини.
    Графіка, яка могла бути прийнята за фото без вказання авторства, є графічними елементами, які Ви можете знайти в Канві. На них авторські права не розповсюджуються і їх використання не є порушенням академічної доброчесності.
    Дякуємо що звернули увагу.

  10. І Брухлій Валентин Іванович, Миколайчук Ірина Борисівна:

    Висловлюючи згоду з попередніми зауваженнями хочеться звернути увагу на майже дослівне цитування інтернет-джерел в слайдах 5,8,10. без використання відповідних посилань.

  11. І Лановенко Віта Романівна:

    Тези і презентація відповідають вимогам конкурсу. Це цікава та яскрава робота, яка показує високий рівень. Бажаємо успіху! Нехай переможе найкращий! А Україна буде пишатися такими талановитими дітьми.

  12. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Щиро дякуємо за коментарі та побажання!

    Щодо коменатаря про запозичення.
    При уважнішому ознайомлені зі списком використаних джерел це питання знімається, адже:
    Слайд 5 — це пункт 2 у списку використаних джерел (погоджуємось в частині про оформлення)
    Слайд 8 — пункт 7
    Слайд 10 — пункт 5

  13. І Отрошенко Галина Іванівна:

    Дуже цікавий проєкт! Успіхів!

  14. І Зеркаль Микола Миколайович:

    Робота взагалі до екскурсії по рідному місту та історичним пам»ятникам немає ніякого відношення.

  15. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Тематика цьогорічного конкурсу «Створити екскурсійний маршрут рідним містом, селищем, селом або його околицями, який включатиме ознайомлення із історичними пам’ятками»

    дуже прикро що вчитель історії не розуміє різниці між «пам’яткоюʼ і «пам’ятником».

    Робота цілком відповідає тематиці конкурсу.

  16. І Медведєв Костянтин Володимирович:

    Немає особистого внеску,актуальності, наукової новизни дослідження, методів дослідження.

  17. І Нуянзіна Олена Анатоліївна:

    Немає особистого внеску автора та фотографій екскурсаційних об»єктів, у презентації відсутні висновки, взагалі замало інформації

  18. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Щиро дякуємо за оцінку роботи та вашу зацікавленість темою дослідження. Справді, презентація не може вмістити всієї проведеної роботи, але в ній відображені ключові моменти дослідження.

  19. І Гродон Світлана Едуардівна:

    Гарно оформлена робота. Але, окрім першого видання «Кобзаря» у краєзнавчому музеї, інших, документально підтверджених, пам’яток або пам’ятних місць не показано. Робота, переважно, ґрунтується на припущеннях: «ймовірне розміщення, за гіпотезами сучасників, орієнтовне можливе розташування, легенда-переказ, це завдання дослідження довелось відтермінувати до Перемоги». Хоча у вимогах до презентацій сказано: «Доказово викладені власні спостереження», і ви самі вказуєте завдання: «Дослідити архівні джерела, пов’язані з перебуванням поета на Полтавщині, зокрема в Лохвицькому повіті.», «Вивчити матеріали місцевих краєзнавчих музеїв» (не одного музею).Також в роботі є орфографічні, логічні та помилки в оформленні списку джерел (слайди 8, 13, 14).

  20. І Кулик Вікторія Геннадіївна, Рибалка Людмила Дмитрівна:

    Гарна робота , відсутні висновки !

  21. І Онацький Вячеслав Анатолійович:

    Дякую за коментарі.
    По пунктам:

    1. » ймовірне розміщення однойменного урочища, де за гіпотезами
    сучасників міг бути створений малюнок» — стосується гіпотези дослідження. Все логічно:) Це слайд 11 презентації і п.2 гіпотези дослідження в тезах

    2. «Орієнтовне можливе» Нами було проведене дослідження з застосуванням методів дистанційного зондування землі і визначено орієнтовно можливу позицію художника по відношенню до місцевості.

    3. «Існує легенда-переказ про перебування у Вороньках» — на жаль, ми не маємо можливості опитати свідків того часу і підтвердити цю теорію чи заперечити її. Але вона має право на життя. На цьому ж слайді наведено і інший переказ. Це результати досліджень матеріалів краєзнавчого музею.

    4. «це завдання дослідження довелось відтермінувати до Перемоги» — так, це відповідає дійсності. Ми намагались отримати дозвіл на політ дроном над однойменним урочищем. Із зрозумілих причин ми дозвіл не отримали. Без цього 100% підтвердити чи заперечити гіпотезу дослідження — неможливо. Тому ми чекаємо нашої Перемоги. І не лише тому.

Добавить комментарий