Назва проєкту: Олександрійський театр: культурний простір у дзеркалі часу
Навчальний заклад: Мультипрофільний ліцей Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Нас. пункт: м. Олександрія, Кіровоградська область
Автори: Бондаренко Ангеліна Романівна
Клас: 10
Керівники/координатори: Коваленко Юлія Борисівна
Завантажити: Тези Бондаренко А.Р., Презентація Бондаренко А.Р.
17 коментарів
Робота цікава,змістовна.Тема відповідає конкурсу, якщо вважати, що екскурсія на одній локації, але слід було створити екскурсійний маршрут. Науковість складно визначити, оскільки відсутні чіткі висновки дослідження.
Прекрасний матеріал, але ж це тільки один об,єкт туристичного маршруту. В завдання вказано автором”Визначити культурно-історичну спадщину Олександрії. В цьому чудовому місті є достатня кількість культуро-історичних об,єктів, які, на мій погляд, можна було додати до роботи. Родзинка прєкту- інтерв,ю з актрисою. Ціково було прочитати, дякую!
Хоча автора і пропонує нам екскурсію, замість екскурсійного маршруту – було цікаво. Проте робота не містить жодного фото, зробленого автором, а у представлених світлинах не вказано авторство.
В 10 класі хотілось би більш грунтовних досліджень.
Робота цікава, дякую.
Не зважаючи на те, що у роботі один культурно-історичний об’єкт, вона цікава. Складно визначити особистий внесок автора.
Дослідження цікаве, але екскурсійний маршрут не створено, це опис одного історичного об’є кту, відсутні висновки.
Робота сподобалась, дякую
У вимогах чітко вказано, що тези обсягом 2 сторінок (4 тис. символів), а не 3 сторінки. У тезах відсутня новизна роботи, яка стосується Олександрійського театру. Висновки та особистий внесок не описано в тезах.
У презентації варто було б додати старі фото акторів і їх внесок в розвиток театру. Загалом екскурсійний маршрут не створено на основі 1 пам’ятки не створено. Відсутні загальні висновки
Цілком погоджуюся з попередніми коментарями.
У презентації є наявний плагіат! Автор використала ті ж самі всі завдання дослідження на 3 слайді, що й інша учасниця конкурсу “МАН-Юніор-Дослідник”-2025! Прошу на це звернути увагу!
Дякуємо Вам за цікаву роботу!
Структура тез чітка — введення, мета, об’єкт, предмет, завдання, новизна, практичне значення, джерела. Виклад логічно побудований: від загального розуміння ролі театру до конкретного дослідження його значення в контексті міста та використано наукову лексику, акцент на джерельній базі, дотримано академічного стилю. Але, на нашу думку, однієї локації мало для екскурсійного маршруту, тим більше автор сам пише, що театр розглядається, як елемент екскурсійного маршруту.
Це лише один об’єкт, а не маршрут
Цікаве дослідження, але потрібно доповними різними матеріалами для створення повноціннної екскурсії . Не вистачає також особистих досліджень, цікавинок та висновків.
Дякуємо Вам за цікаву роботу!
Відсутні актуальність, методи дослідження. Не зазначено особистий внесок. Використані джерела оформлені з порушенням.
Екскурсія гарна, маршрут короткий.