Назва проєкту: Ніжин культурний: історія у пам’ятках і постатях

Навчальний заклад: Ніжинська гімназія № 1 Ніжинської міської ради Чернігівської області

Нас. пункт: м. Ніжин, Чернігівська область

Автори: Криушина Софія Ігорівна

Клас: 7

Керівники/координатори: Максимова Рімма Олександрівна

Завантажити: Тези Криушина С.І.Презентація Криушина С.І.

Rating: 5.89/10. From 20 votes.
Please wait...

Tags:

11 коментарів

  1. Пророблено велику роботу, і це відчувається.
    На кожній сторінці презентації є посилання на Google-документ із детальною інформацією. Проте варто звернути увагу, що вміст документів здебільшого є перепостом з інших джерел, а не авторським напрацюванням чи результатом власного дослідження.
    Також рекомендую змінити режими доступу до файлів: наразі документи відкриті для редагування будь-ким, доцільніше обрати режим “лише перегляд”.

    Окремо хотілося б більше конкретики для аудиторії, яка не знайома з Ніжином.
    На карті позначені маршрути й локації, названі іменами конкретних осіб, однак на слайдах із фотографіями будівель незрозуміло, що саме зображено та як це пов’язано з відповідними особистостями.
    Врахуйте це під час захисту. Бажаю успіху!

  2. Дослідження є цікавим. Однак недоліком є те, що більшість фото використано з мережі інтернет! і ці покликання відсутні у списку використаних джерел. Хоча частина покликань інтернет-ресурсів є вказана на окремих фото в презентації. Ще недоліком є те, що авторка не використала особистих фото! Загальні висновки в презентації є поверхневі і не в повній мірі розкривають проєкт.

    У тезах проєкту авторка подала список використаних джрел, які не співпадають зі списком використаних джелел презентації. Виникає питання, які архівні джерела (згадано в тезах) було використано і де саме це міститься в презентації чи тезах. Про архівні матеріали відсутня інформація в презентації!
    Висновки у тезах є поверхневими і лише частково підбивають підсумки проєкту.

  3. Хороша робота. З недоліків – дещо збивають з толку слайди, присвячені історичним особистостям, з яких важко одразу зрозуміти, яка саме пам’ятка мається на увазі

  4. Оскільки це маршрут по місту, то має бути прив’язка до територіальних локацій (архітектурних, природних тощо), бо акцентування уваги на історичних постатях відволікає від історичних місць. Тому ,можливо, варто було б використати зворотній зв’язок: пам’ятка – особистість, що з нею пов’язана.

Залишити відповідь