Назва проєкту: Instagram-ready маршрут: Японія у ритмі київського вальсу

Навчальний заклад: Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької міської ради Полтавської області

Нас. пункт: м. Лохвиця, Полтавська область

Автори: Лихацька Марія Олександрівна

Клас: 11

Керівники/координатори: Ляшко Євгенія Юріївна

Завантажити: Тези Лихацька М.О.Презентація Лихацька М.О.

Rating: 6.10/10. From 22 votes.
Please wait...

Tags:

8 коментарів

  1. Тема є цікава і перспективна.
    Однак в презентації відсутня карта/мапа з нанесеними локаціями пішої прогулянки парком Кіото м. Києва. Вважаю, що це було б доречно подати.
    У презентації та тезах містяться завдання роботи, серед яких викликає запитання до : “3. Вивчити туристичний і соціальний потенціал нетипових міських просторів у Києві.” Однак проаналізувавши презентацію та тези (в т.ч. висновки) відповіді на це питання не виявив.
    Тези проєкту оформлено не за вимогами конкурсу.
    Мета дослідження в тезах і презентації відрізняється.

  2. Дякуємо за увагу до нашої роботи
    У відповідь на висловлені зауваження вважаємо доречним уточнити:

    – Карта маршруту представлена на слайді 3. Вона виконана у стилістиці японської візуальної традиції, що цілком відповідає загальній концепції проєкту та його культурному контексту.
    – Завдання 3 реалізовано, результати представлені у розділі «Висновки».
    – Тези відповідають установленим вимогам щодо структури, обсягу й формату.
    – Мета дослідження, хоча й подана у тезах і презентації в різних стилістичних формах, залишається ідентичною за змістом:
     • Тези: «Мета дослідження полягає у культурному переосмисленні спальних районів.»
     • Презентація: «Культурне переосмислення спальних районів як просторів, що можуть стати носіями культурної цінності, зокрема на прикладі парку Кіото.»
    Різниця полягає у рівні деталізації відповідно до жанрових вимог, а не у змістовому наповненні.

  3. Дуже цікавий екскурсійний маршрут.
    Але конкурс проводиться на добровільних засадах та є відкритим для учнів (вихованців) 7-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів і вихованців (учнів, слухачів) позашкільних навчальних закладів, а ваше дослідження проведене ученицею 11 класу.

    Тематика конкурсу 2025 – “Історія рідного міста, селища, села або його околиці”. Рідне для вас – Лохвиця, Полтава, де є дуже багато цікавинок.

    А парк Кіото, як простір міжкультурної комунікації – це Київ.

    Бажаю успіхів на захисті.

  4. Шановна пані Галино Іванівно!

    Розуміємо Ваше прагнення об’єктивно оцінювати роботи учнів, проте змушені звернути Вашу увагу на декілька важливих моментів, які, на нашу думку, могли бути не враховані:

    1. Через ситуацію в країні багато дітей були змушені змінити місце проживання і, відповідно, місце навчання. Тому робити висновки про їхню дійсну приналежність до того чи іншого регіону лише на підставі формальної прив’язки до навчального закладу — щонайменше некоректно.

    2. Ознайомившись із представленою роботою уважно, не можна не помітити, що вона містить велику кількість авторських фото, а також матеріалів з родинного архіву. Це безпосередньо свідчить про особистий зв’язок дитини з містом, яке вона досліджувала.

    Дійсно, учениця навчається на Полтавщині протягом останніх двох років. Водночас її рідним містом, домом її дитинства та джерелом натхнення в цій роботі був і залишається Київ.

    Сподіваємося на розуміння та неупереджене ставлення до учнівських робіт у подальшому.

Залишити відповідь