Назва проєкту: Екскурсійний маршрут «Слово» як символ Розстріляного відродження

Навчальний заклад: Комунальний заклад “Дергачівський ліцей №2” Дергачівської міської ради Харківської області

Нас. пункт: м. Дергачі, Харківська область

Автори: Калачинська Катерина Романівна

Клас: 7

Керівники/координатори: Волкова Оксана Михайлівна

Завантажити: Тези Калачинська К.Р.Презентація Калачинська К.Р.

Rating: 4.31/10. From 15 votes.
Please wait...

Tags:

6 коментарів

  1. Робота має низку змістових і технічних недопрацювань.
    Подані тези перевищують допустимий обсяг.

    Також спостерігається термінологічна плутанина: авторка ототожнює поняття «Відродження» із «Розстріляним відродженням», оскільки ставить собі задання “популяризувати історичну пам’ять про митців Відродження” і далі (слайд 12) “українських митців періоду Відродження репресувала радянська влада”.

  2. В роботі є значні фрагменти, скопійовані з джерел, не зазначених у списку літератури.
    Так у тезах (друга сторінка, другий абзац) – дослівно https: //ui.org.ua/postcard/budynok-slovo/

    Також не погоджуюсь з науковою новизною. Аналогія між діями радянської влади і діями росії – досить популярна теза.
    Погоджуюсь з колегою щодо термінологічної плутанини в роботі.

    В роботі відсутні фото, які б відображали хід дослідження і його результати, що є обов’язковим структурним елементом.
    Використано лише фотографії з інтернет-джерел, що не є забороненим в межах конкурсу, однак жодного фото, зробленого автором дослідження.

  3. Робота цікава, але потребує доопрацювання. Тези перевищують допустимий обсяг, є термінологічні неточності, а наукова новизна недостатньо обґрунтована через поширеність ідей. Запозичення з не зазначених джерел знижують академічну доброчесність, а відсутність власних фотографій та використання лише інтернет-зображень обмежують оригінальність. Удосконалення цих моментів підвищить якість проєкту.

  4. Цікава і актуальна тема проєкту, проте є суттєві недоліки, що потребують редагування та вдосконалення.
    У роботі немає світлин зроблених автором, враховуючи сьогоднішню ситуацію у Харкові, це ще можна зрозуміти. Але, при цьому автор плутається у базовій термінології обраної теми і допускає грубі помилки, що викликає сумніви, у розумінні автором обраної теми.
    Зазначені методи дослідження не забезпечують достатніх інструментів для повноцінного досягнення мети роботи.
    Список джерел викликає обґрунтовані сумніви: зокрема, наведено лише загальне посилання на головну сторінку YouTube-каналу гурту МУР без жодної конкретизації, які саме матеріали були використані. При цьому в тексті містяться прямі цитати, походження яких не підтверджено у списку джерел, що свідчить про недотримання академічної доброчесності.

Залишити відповідь