Назва проєкту: Туристичний маршрут Черкащиною

Навчальний заклад: Опорний заклад загальної середньої освіти «Бужанський ліцей Бужанської сільської ради Звенигородського району Черкаської області»

Нас. пункт: с. Бужанка, Черкаська область

Автори: Бабенко Валерія Олександрівна

Клас: 10

Керівники/координатори: Бабенко Олександр Васильович

Завантажити: Тези Бабенко В.О.Презентація Бабенко В.О.

Rating: 3.31/10. From 25 votes.
Please wait...

Tags:

24 коментарі

  1. 1.Відповідність теми викликає питання, бо в умовах конкурсу чітко написано: рідне місто, селище, село або околиця ,а в проєкті ціла область.
    2.І в презентації,і в тезах відсутні чітко сформовані завдання дослідження і висновки . Відсутність списку використаних джерел , не дає можливості визначити самостійність дослідження. А всі вищезазначені недоліки -його науковість.

  2. скільки по часу триває екскурсія Вашим маршрутом, якщо лише пересування між локаціями майже 3 години на авто? Скільки світлин в презентації зроблено автором, під час проходження створеного маршруту?

    Велике питання викликає науковий апарат дослідження:
    “Об’єктом дослідження є екскурсійно-пізнавальний туризм
    Предмет дослідження – історико-культурний.”

    А список використаних джерел значиться лише чат gpt

  3. Не зовсім відповідає принципу академічної доброчесності, адже немає посилань під фото, невірно визначено об’єкт і предмет дослідження, подана інформація дещо застаріла, У палаці Лопухіних уже немає музею Корсунь-Шевченківської битви.

  4. Робота має позитивні сторони, адже демонструє бажання автора розкрити цікаву тему. Однак загальне враження вказує на те, що дослідницький проєкт виконаний не повністю і не відповідає вимогам щодо науковості та оформлення. У представлених тезах не визначено чітко предмет і об’єкт дослідження. Незрозуміла мета проєкту, висновки не сформульовані. Список літератури практично відсутній — вказано лише чат-джерело, без належного використання наукових або авторитетних інтернет-джерел (навіть таких як «Вікіпедія»). Оформлення роботи та тез є дещо некоректним та з помилками.

  5. Тези оформлені не вірно, тема роботи не відповідає вимогам та заявленій темі конкурсу. дослідження охоплює великий регіон і всі відомі об’єкти, тому не зрозумілий внесок автора особисто.

  6. У тезах творчої роботи відсутня мета, завдання та методи дослідження! Відсутня будь-яка інформація на список використаної ннаукової літератури чи архівних, музейних або усних джерел. Елементи новизни та результати дослідження відсутні. Зауваження щодо презентації стосуються загальних висновків та списку використаної літератури і джерел, які автор неопублікував. Презентація та тези роботи не оформлено згідно вимог конкурсу!

  7. Робота порушує важливу й актуальну тему, автор демонструє інтерес до об’єкта дослідження та креативний підхід до візуального оформлення. Водночас проєкт потребує суттєвого доопрацювання: тема охоплює занадто широкий регіон і не відповідає умовам конкурсу; не сформульовано мету, завдання та висновки; некоректно визначено об’єкт і предмет дослідження. Відсутність належного списку джерел та ознак самостійного проходження маршруту ускладнює оцінку наукової цінності й доброчесності проєкту.

  8. Тези не містять корисної інформації про саму роботу, проте у презентації все ж певні матеріали викладені та порівняно непогано оформлені (окрім перебору з анімацією)

Залишити відповідь