Назва проекту: «Фізичні характеристики потенційно небезпечних астероїдів 1999 YR14 та 2014 YC15»

Навчальний заклад: Одеська спеціалізована школа № 117 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області

Нас. пункт: м.Одеса, Одеська область

Автори: Опря Єлизавета Дмитрівна

Клас: 8

Керівники/координатори: Вірніна Наталя Альбертівна

Завантажити: тези, презентація

No votes yet.
Please wait...

Tags:

7 коментарів

  1. Не витримані вимоги до тез, позначення абсолютної зоряної величини не відповідає теорії.

    No votes yet.
    Please wait...
  2. Полагаю, Вы путаете понятия абсолютной звёздной величины для звёзд и для астероидов. Это совершенно разные вещи. Пожалуйста, проверяйте что Вы пишете.
    Буду также благодарна за конструктивную критику касательно тезисов: что конкретно в них не так?

    No votes yet.
    Please wait...
  3. Гаразд, ми згодні, для тіл сонячної системи абсолютна зоряна величина позначається Н.
    Використані формули для обчислення не відповідають рівню математичної підготовки учня 8 класу.
    Вимоги до оформлення:
    ТЕЗИ ДОПОВІДІ, в яких висвітлюється зміст проекту, представленого на конкурс (не більше 2-х сторінок 14 кеглем, інтервал між рядками – одинарний).
    У тези рекомендується включити наступні складові:
    1. Чітко сформульовану мету дослідження.
    2. Конкретні завдання, які треба виконати для досягнення мети.
    3. Об’єкт та предмет дослідження.

    No votes yet.
    Please wait...
  4. Добре, тоді наведу цитати з тез цієї роботи:
    1. “Отже, метою проекту є визначення фізичних характеристик двох астероїдів, 1999 YR14 та 2014 YC15.”
    2. “Для досягнення мети ставилися наступні задачі:
    – підібрати зорі порівняння для кожної серії спостережень;
    – провести фотометричні виміри даних астероїдів на усіх знімках;
    – знайти період осьового обертання астероїдів;
    – визначити їх фізичні розміри та приблизну форму.”
    3. “Таким чином, об’єктами досліджень виступали два астероїда, 1999 YR14 та 2014 YC15. Предметом дослідження – фізичні характеристики цих астероїдів.”

    No votes yet.
    Please wait...
  5. Це і є чітко сформульовані мета, конкретні завдання, об’єкт і предмет дослідження.

    No votes yet.
    Please wait...
  6. А те, що тези оформлені не так як у Ваших учнів (але повністю згідно з рекомендаціями), а у вигляді злитого тексту для кращого сприйняття та розуміння мотивації, навряд чи дає право оцінювати роботу низько.

    No votes yet.
    Please wait...
  7. Що до логарифмів у учня 8 класу, що “не відповідають рівню математичної підготовки” – тоді необхідно зовсім відмовитися від астрономічних конкурсів для дітей молодше 11 класу.

    Ця учениця навчається у математичному класі, до того ж відвідує астрономічний гурток. Усі члени гуртка вже у 6 класі були знайомі з тригонометричними формулами, у 8 – з логарифмами. Не бачу тут проблеми.

    Я також не розумію, чому саме формули стали каменем спотикання. Чому не викликають питань специфічні астрономічні методи і програми, які Ліза вивчила в ході роботи? Це складніше, ніж поняття тангенсу чи логарифму. І це ніколи не вивчається в школі.

    Знаєте, якщо б я зі своїми учнями завжди залишалася виключно в рамках шкільної програми, навряд чи ми б досягли вагомих успіхів.

    No votes yet.
    Please wait...

Залишити відповідь