Назва проєкту: Екскурсійний маршрут “Шляхами Афродіти”
Навчальний заклад: Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької міської ради Полтавської області
Нас. пункт: м. Лохвиця, Полтавська область
Автори: Шилова Мішель Філіппівна
Клас: 3
Керівники/координатори: Заліська Яна Іванівна
Завантажити: Тези Шилова М.Ф., Презентація Шилова М.Ф.
12 коментарів
Шановні колеги та учасники!
Запрошуємо вас ознайомитись з відеодоповненням наукової розвідки юної дослідниці
Інтервʼю з археологинею
https://youtu.be/7aYn–gikA4?si=ChPX7xgoDgE8vq2c
Перевірка легенди
1. https://youtu.be/SX3-isfd6Mo
2. https://youtube.com/shorts/70Pblsp3xvw?si=I1tvCcTvpd-wPZ_s
Презентація у відео форматі
https://youtu.be/6qZk96rfTFQ?si=lN0y1XGvKZ53lWfChttps://youtu.be/SX3-isfd6Mo
Дуже добре,що ви створили таку цікаву наукову роботу, але є умови конкурсу “МАН-Юніор” учасники учні 7-10 класів. Варто було б представити цю роботу на конкурс “Юний дослідник”, що відповідала б віковим категоріям учнів.
Відповідно до листа МОН України від 10.03.2025 № 1/4512-25 не дотримані умови конкурсу, тому оцінювання недоцільне. Допрацювати дослідження і через аж 4 роки!!! брати участь у конкурсі. А на даний час робота третьокласниці залишається надбанням шкільного музею.
Керівник Я.Заліська порушила умови конкурсу, бо коментує і рекламує роботу своєї учениці.
Доброго дня!
Запрошуємо вас ознайомитись з інформацією про конкурс, що подана на сайті МАН України. https: //man.gov.ua/contests/vseukrayinsskij-interaktivnij-konkurs-man-yunior-doslidnik
Розділ “Що таке Всеукраїнський інтерактивний конкурсі “МАН-Юніор Дослідник”
Для зручності процитую: “Це конкурс дослідницьких проєктів для учнів 7–10 класів. Та якщо ти молодший/-а, але маєш крутий проєкт, сміливо подавайся.”
Тому ми вважаємо цілком правомірним участь у цьому конкурсі. Тим більше, що робота до участі в конкурсі допущена організаторами.
Окремо зазначаємо, що коментування роботи власної учениці не є порушенням правил. Обмеження стосується голосування за власну роботу, а не її коментування. З відповідним роз’ясненням можна ознайомитися за посиланням:
https://man-junior.org.ua/?p=36239
Робота цікава, велика праця наукового керівника, щиро заздрю, що маєте таких талановитих третьокласників!
Чудова робота! Робота якісно вирізняється серед більшості конкурсних робіт, попри юний вік конкурсантки. З величезним захопленням разом зі своїми учнями переглянули відео, зняті ученицею в ході дослідження.
Хочемо попросити дозволу використовувати матеріали Вашого проєкту на уроках при вивченні міфології Давньої Греції.
Робота дійсно чудова. Однак є сумніви в тому, що третьокласниця змогла провести таке дослідження самостійно. Якщо це дійсно її робота тоді вона дуже талановита. Я Вас вітаю.
Щиро дякую Вам за увагу до роботи моєї учениці та можливість розповісти більше про неї.
Як учитель, я добре розумію, чому така дослідницька робота може викликати подив. Але, водночас саме тому я й пишаюся цією ученицею і хочу підтримувати її стремління.
Дитина допитлива, самостійна і вмотивована. Навчається одночасно у двох школах, володіє англійською та грецькою мовами, що значно допомогло в роботі з джерелами і загалом розширює її кругозір.
Проєктна діяльність для неї звична форма навчання, дитина створює навчальні моделі, відео. (Якщо є хвилинка – запрошуємо ознайомитись, з деякими її проектами на каналі, щоб зрозуміти рівень підготовки дитини)
Ідея участі в конкурсі, вибір теми, збір матеріалів, підготовка інтерв’ю, ідеї польових досліджень, створення ілюстрацій та коміксів – її ініціатива і робота.
Щиро дякую за увагу, відгуки та інтерес до нашої роботи. Це велика підтримка для юної дослідниці та для мене як педагога.
Не певен, чи робота дійсно відповідає тематиці конкурсу, а також яким є внесок автора, а яким внесок керівника, явно дуже зацікавленого у просуванні роботи. Однак варто відмітити дуже якісне оформлення та непогано пропрацьований зміст, тож змішані оцінки
Робота цікава, відчувається що проведена велика дослідницька робота, але знову ж згідно Положення про конкурс -створити екскурсійний маршрут історичних місць рідного селища чи міста .
Тема представленої роботи цілком відповідає тематиці конкурсу 2025 року, оскільки було враховано специфіку особистої історії учасниці: вона з народження живе на дві країни, лише один із батьків є громадянином України, а з 2024 – вимушено проживає далеко від України, як і тисячі дітей, на жаль.
Тому місце проведення екскурсії представлене в проєкті, цілком обґрунтовано є частиною її культурного простору.