Назва проєкту: Екскурсійний маршрут “Шляхами Афродіти”

Навчальний заклад: Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Лохвицької міської ради Полтавської області

Нас. пункт: м. Лохвиця, Полтавська область

Автори: Шилова Мішель Філіппівна

Клас: 3

Керівники/координатори: Заліська Яна Іванівна

Завантажити: Тези Шилова М.Ф.Презентація Шилова М.Ф.

Rating: 6.52/10. From 19 votes.
Please wait...

Tags:

12 коментарів

  1. Шановні колеги та учасники!
    Запрошуємо вас ознайомитись з відеодоповненням наукової розвідки юної дослідниці

    Інтервʼю з археологинею
    https://youtu.be/7aYn–gikA4?si=ChPX7xgoDgE8vq2c

    Перевірка легенди
    1. https://youtu.be/SX3-isfd6Mo

    2. https://youtube.com/shorts/70Pblsp3xvw?si=I1tvCcTvpd-wPZ_s

    Презентація у відео форматі
    https://youtu.be/6qZk96rfTFQ?si=lN0y1XGvKZ53lWfChttps://youtu.be/SX3-isfd6Mo

  2. Дуже добре,що ви створили таку цікаву наукову роботу, але є умови конкурсу “МАН-Юніор” учасники учні 7-10 класів. Варто було б представити цю роботу на конкурс “Юний дослідник”, що відповідала б віковим категоріям учнів.

  3. Відповідно до листа МОН України від 10.03.2025 № 1/4512-25 не дотримані умови конкурсу, тому оцінювання недоцільне. Допрацювати дослідження і через аж 4 роки!!! брати участь у конкурсі. А на даний час робота третьокласниці залишається надбанням шкільного музею.

  4. Доброго дня!

    Запрошуємо вас ознайомитись з інформацією про конкурс, що подана на сайті МАН України. https: //man.gov.ua/contests/vseukrayinsskij-interaktivnij-konkurs-man-yunior-doslidnik
    Розділ “Що таке Всеукраїнський інтерактивний конкурсі “МАН-Юніор Дослідник”

    Для зручності процитую: “Це конкурс дослідницьких проєктів для учнів 7–10 класів. Та якщо ти молодший/-а, але маєш крутий проєкт, сміливо подавайся.”

    Тому ми вважаємо цілком правомірним участь у цьому конкурсі. Тим більше, що робота до участі в конкурсі допущена організаторами.

    Окремо зазначаємо, що коментування роботи власної учениці не є порушенням правил. Обмеження стосується голосування за власну роботу, а не її коментування. З відповідним роз’ясненням можна ознайомитися за посиланням:
    https://man-junior.org.ua/?p=36239

  5. Чудова робота! Робота якісно вирізняється серед більшості конкурсних робіт, попри юний вік конкурсантки. З величезним захопленням разом зі своїми учнями переглянули відео, зняті ученицею в ході дослідження.
    Хочемо попросити дозволу використовувати матеріали Вашого проєкту на уроках при вивченні міфології Давньої Греції.

  6. Щиро дякую Вам за увагу до роботи моєї учениці та можливість розповісти більше про неї.
    Як учитель, я добре розумію, чому така дослідницька робота може викликати подив. Але, водночас саме тому я й пишаюся цією ученицею і хочу підтримувати її стремління.

    Дитина допитлива, самостійна і вмотивована. Навчається одночасно у двох школах, володіє англійською та грецькою мовами, що значно допомогло в роботі з джерелами і загалом розширює її кругозір.
    Проєктна діяльність для неї звична форма навчання, дитина створює навчальні моделі, відео. (Якщо є хвилинка – запрошуємо ознайомитись, з деякими її проектами на каналі, щоб зрозуміти рівень підготовки дитини)
    Ідея участі в конкурсі, вибір теми, збір матеріалів, підготовка інтерв’ю, ідеї польових досліджень, створення ілюстрацій та коміксів – її ініціатива і робота.

    Щиро дякую за увагу, відгуки та інтерес до нашої роботи. Це велика підтримка для юної дослідниці та для мене як педагога.

  7. Не певен, чи робота дійсно відповідає тематиці конкурсу, а також яким є внесок автора, а яким внесок керівника, явно дуже зацікавленого у просуванні роботи. Однак варто відмітити дуже якісне оформлення та непогано пропрацьований зміст, тож змішані оцінки

  8. Робота цікава, відчувається що проведена велика дослідницька робота, але знову ж згідно Положення про конкурс -створити екскурсійний маршрут історичних місць рідного селища чи міста .

  9. Тема представленої роботи цілком відповідає тематиці конкурсу 2025 року, оскільки було враховано специфіку особистої історії учасниці: вона з народження живе на дві країни, лише один із батьків є громадянином України, а з 2024 – вимушено проживає далеко від України, як і тисячі дітей, на жаль.
    Тому місце проведення екскурсії представлене в проєкті, цілком обґрунтовано є частиною її культурного простору.

Залишити відповідь