Назва проєкту: Сміла історична та багатогранна. Екскурсійний маршрут рідним містом

Навчальний заклад: Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області

Нас. пункт: м. Сміла, Черкаська область

Автори: Петрик Поліна Антонівна

Клас: 9

Керівники/координатори: Булиух Юрій Гаврилович, Хижкіна Людмила Борисівна

Завантажити: Тези Петрик П.А., Презентація Петрик П.А.

Tags:

7 коментарів

  1. Висновки нівелюють всю роботу.

  2. Робота виконана з урахуванням вимог, висновки,дійсно потрібно відкорегувати.

  3. Проєкт дуже цікавий, але висновки…

  4. Оригінальний вибір маршруту. Дякуємо.

  5. І Булиух Юрій Гаврилович, Хижкіна Людмила Борисівна :

    Шановні колеги! Щиро вдячні Вам за змістовну та об’єктивну оцінку нашої роботи в тому числі і щодо висновків у тезах та презентації. Однак хотілося б чітко і конкретно знати: що зайве, чого не вистачає, що потрібно змінити саме у висновках. Ми намагались дотримуватися всіх вимог щодо конкурсу, очевидно десь недопрацювали. Обіцяємо в наступних конкурсах врахувати всі Ваші зауваження та обов’язково виправимося. Ще раз дякуємо!

  6. І Кулик Вікторія Геннадіївна, Рибалка Людмила Дмитрівна :

    Дужі цікавий проєкт , але треба відкорегувати висновки .

  7. Погоджуюсь з колегами щодо висновків.
    Значну їх частину займає опис того, що не відповідає змісту і завданням роботи.
    Опис структури освітнього процесу в навчальному закладі, екскурсії, як форми роботи з учнями – робота учениці не про це і вона не ставить собі такого завдання.
    Також висновки не містять жодної інформації по результатам історичного краєзнавчого дослідження.
    У висновках не може розміщуватись нова інформація, якої не було подано в роботі.
    Але робота цікава і відчувається, що саме дослідження проводилось.
    Можливо, на захисті робота учениця зможе презентувати висновки саме історичного аспекту свого дослідження.

Залишити відповідь