Назва проєкту: Сміла історична та багатогранна. Екскурсійний маршрут рідним містом

Навчальний заклад: Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області

Нас. пункт: м. Сміла, Черкаська область

Автори: Петрик Поліна Антонівна

Клас: 9

Керівники/координатори: Булиух Юрій Гаврилович, Хижкіна Людмила Борисівна

Завантажити: Тези Петрик П.А., Презентація Петрик П.А.

No votes yet.
Please wait...

Tags:

7 коментарів

  1. Висновки нівелюють всю роботу.

    No votes yet.
    Please wait...
  2. Робота виконана з урахуванням вимог, висновки,дійсно потрібно відкорегувати.

    No votes yet.
    Please wait...
  3. Проєкт дуже цікавий, але висновки…

    No votes yet.
    Please wait...
  4. Оригінальний вибір маршруту. Дякуємо.

    No votes yet.
    Please wait...
  5. І Булиух Юрій Гаврилович, Хижкіна Людмила Борисівна :

    Шановні колеги! Щиро вдячні Вам за змістовну та об’єктивну оцінку нашої роботи в тому числі і щодо висновків у тезах та презентації. Однак хотілося б чітко і конкретно знати: що зайве, чого не вистачає, що потрібно змінити саме у висновках. Ми намагались дотримуватися всіх вимог щодо конкурсу, очевидно десь недопрацювали. Обіцяємо в наступних конкурсах врахувати всі Ваші зауваження та обов’язково виправимося. Ще раз дякуємо!

    No votes yet.
    Please wait...
  6. І Кулик Вікторія Геннадіївна, Рибалка Людмила Дмитрівна :

    Дужі цікавий проєкт , але треба відкорегувати висновки .

    No votes yet.
    Please wait...
  7. Погоджуюсь з колегами щодо висновків.
    Значну їх частину займає опис того, що не відповідає змісту і завданням роботи.
    Опис структури освітнього процесу в навчальному закладі, екскурсії, як форми роботи з учнями – робота учениці не про це і вона не ставить собі такого завдання.
    Також висновки не містять жодної інформації по результатам історичного краєзнавчого дослідження.
    У висновках не може розміщуватись нова інформація, якої не було подано в роботі.
    Але робота цікава і відчувається, що саме дослідження проводилось.
    Можливо, на захисті робота учениця зможе презентувати висновки саме історичного аспекту свого дослідження.

    No votes yet.
    Please wait...

Залишити відповідь