Назва проєкту: Будні херсонців крізь призму подій кінця ХІХ – початку ХХ століття

Навчальний заклад: Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 52 з поглибленим вивченням української мови Херсонської міської ради

Нас. пункт: м. Херсон, Херсонська область

Автори: Перепелко Юрій Дмитрович

Клас: 9

Керівники/координатори: Двірська Олена Вікторівна

Завантажити: тези, презентація

Tags:

11 коментарів

  1. Робота не відповідає темі конкурсу.

  2. Робота не відповідає темі конкурсу

  3. Доброго дня. Шановні колеги, дякуємо за коментарі. Але як це робота не відповідає темі конкурсу.
    Визначити у себе в родині цікавий предмет (рукопис, старовинна статуетка, побутовий пристрій тощо) і описати його історію, походження і те, як цей артефакт потрапив до вашої сім’ї.
    У дитини ось такі вирізки з газет і для його родити це є артефакт. У своїй роботі він про це пише. Крім того провів дослідження про створення преси у своєму регіоні і як результат описав звідки ці вирізки з газет, їх назва, про що вони. Адже це є писемне джерело і вони теж маю право бути досліджені.

  4. Робота не відповідає темі конкурсу

  5. Пані Двірська, у вас дуже цікаве дослідження, але, на жаль об`єкт вашого дослідження – місце і роль преси Херсонщини наприкінці ХІХ – початку ХХ ст. в суспільному розвитку.
    Це не є родинний артефакт. У іншому конкурсі, можна у МАН, доопрацювавши роботу ви можете мати успіх.

  6. Мета дослідження та висновки не суголосні із робочою темою конкурсу, немає акценту саме на вирізках, якщо вони є артефактом.

    Дослідження цікаве, допрацюйте його для МАНу на відділення Філософії та суспільствознавства (секція “Журналістика”)

  7. Не зовсім відповідає темі конкурсу. Робота цікава

  8. Не зовсім відповідає тематиці

  9. потрібно було дослідити саме артефакти в родині. Не всі правила оформленні дотримані

  10. Не зовсім відповідає темі

  11. Погоджуюсь з пані Отрошенко Галиною Іванівною

Залишити відповідь