Назва проекту: Проведення екскурсій по парку «Казенний сад» задля привернення уваги і подальшого розвитку території
Навчальний заклад: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради
Нас. пункт: м.Херсон, Херсонська область
Автори: Зубаль Олена Павлівна
Клас: 10
Керівники/координатори: Кнорр Юлія Володимирівна
Завантажити: тези, презентація
9 коментарів
сподобався ваш проєкт.
оцініть і ви наш за посиланням: https://man-junior.org.ua/?p=23614
ДОСЛІДЛНИЦЬКА РОБОТА ЗМІСТОВНА, ЗАСЛУГОВУЄ УВАГИ, ПОДАЛЬШОГО ВИВЧЕННЯ!
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА НАШ ПРОЕКТ ТЕЖ! ДЯКУЄМО
https://man-junior.org.ua/?p=23984
У дослідницькій роботі відсутня наукова новизна, формулювання мети є некоректним, оскільки Ваш приклад оформлення відповідає завданням роботи, список використаної літератрури та джерел не відповідає чинним вимогам ДСТУ 2015.
Немає наукової новизни. Список літератури не відповідає вимогам. І взагалі джерела та література це різні речі) Та немає особистого внеску.
Відсутня новизна, не витримані методичні вказівки, мета сформульована некорректно…
В роботі відсутня новизна, список літератури не відповідає вимогам, є граматичні помилки
1) Тема дослідження неправильна, адже «Казенний сад» не має статусу садово-паркового мистецтва.
2) Актуальність у роботі невірна, адже парк «Казенний сад» з площею 4,3483 га перебуває у комунальній власності «Парки Херсона» і на утримання парків місто виділяє до 2 747 373, 84 грн, що є великою сумою, автор же вказує на закинутість парку.
(джерело – http://visnik.ks.ua/kp-parky-hersona-vnosyt-zminy-do-statutu/)
3) Вказано, що методом дослідження є моделювання, але не вказано який саме тип моделювання використано, немає жодного слова про його проведення та отримані результати ??
4) Робота носить загальний характер і не відображає детального аналізу існуючих проблем та особливостей територій (є текст, але не має цифр та показників).
5) Новизна дослідження відсутня, а історичний опис про парк скопійовано з Вікіпедії без посилання на неї.
Проєкт цікавий, зроблено вами багато. Дякуємо. Але сама презентація оформлена з порушеннями .Висновки зроблено нечітко, якось розмито. У тих самих висновках ми не побачили виконаних завдань, які ви ставили перед собою на початку дослідження.
Тези не розкривають повною мірою тему роботи, хоча ідея цікава. Порушено вимоги до написання тез. Маршрут екскурсії необхідно ще доопрацювати.