Назва проекту: Система персонажів слобожанської народної казки у культурологічному вимірі
Навчальний заклад: Великописарівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу І.М. Середи, гурток «Народознавство» Великописарівської станції юних натуралістів Великописарівської районної ради Сумської області
Нас. пункт: смт Велика Писарівка, Великописарівський район, Сумська область
Автори: Коноз Наталія Володимирівна
Клас: 9
Керівники/координатори: Обідець Катерина Олександрівна, Кудінов Дмитро Валерійович
Завантажити: тези, презентація
2 коментарі
Ви досліджували всі ” прозові казки”…? Чи не забагато для учениці 9 класу? Не зазначено список використаних джерел. Ви дослідили магічне число 9, а де 3, 7, 12 ? Непослідовне викладення, якісь шматки з роботи. Помилки, культура оформлення часто ігнорувалася.
Дякуємо за коментар, дозвольте репліку. Отож, щодо опрацьованих казок, перегляньте, будь ласка, слайд 6. І, так, дівчинка дійсно перечитала усі ті казки, оскільки над темою працює ще з минулого року і іпланує продовжити свою роботу. Число 9, яке Ви вказуєте, ми взагалі не висвітлювали, оскільки на цьому етапі дослідження обмежилися найбільш вживаними 3 і 12 (слайди 9 і 10), які Ви, можливо не помітили. Хотілося б також конкретніше: якої послідовності не дотримано, про помилки і культуру оформлення. Дякую