Назва проекту: «ДОСЛІДЖЕННЯ БІОІНДИКАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВИЩОЇ ВОДНОЇ РОСЛИННОСТІ В МЕЖАХ МІСЦЕВИХ РІЧОК СЕЛА СЕНЬКОВЕ»
Навчальний заклад: Сеньківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області
Нас. пункт: с.Сенькове, Куп’янський р-н, Харківська область
Автори: Григірчик Катерина Юріївна
Клас: 8
Керівники/координатори: Олійник Ніна Олексіївна
Завантажити: тези, презентація
10 коментарів
Факт досліджень викликає сумнів. На слайді 8 зображений хлопчик, а автор дівчинка.
На базі нашої школи діє учнівське наукове товариство “Пошук” до якого задіяно 10 учнів. Роботу виконувала одна учениця, а дані збирали члени товариства. Григірчик Катерина опрацьовувала дані та здійснювала дослідження, тому роботу підписано її прізвищем.
За положенням тези мають бути не більше 2 сторінок. Якщо над роботою працювало багато дітей, її слід подавати як групову. Як на мою думку, уточнення даних не може бути предметом дослідження. Як можна здійснювати дослідження і при цьому не збирати дані. Автор має особисто виходити на польові дослідження.
Дякуємо за зауваження. Визнаємо, що тези вийшли дещо затягнуті… Щодо уточнення даних, то зауважимо, що зібрані раніше дані, по-перше, потребують щорічного уточнення, а, по-друге, площа досліджуваних біоценозів достатньо велика і конкретно для нашої місцевості дані можуть відрізнятися від статистичних. Звичайно, в ідеалі, автор має ВСЕ робити сам, але треба звертати увагу й на те, що автори робіт – це, переважно, відмінники, обдаровані діти, які залучені до роботи з різних предметів, беруть участь у виховних заходах. Тому вважаємо за допустиме залучати учнів-помічників, які можуть виконувати певні нескладні роботи щодо збору даних, а вже учень-дослідник може здійснювати їх аналіз та опис.
Робота взята з інтернету.
Покажіть нам роботу , в якій немає матеріалів з мережі інтернет. Абсолютно всі учасники користувалися мережею інтернет. Приведіть закон, який би забороняв користуватися мережею
інтернет для написання робіт..
Ви не правіві!!! За всіх не кажіть! Можна використовувати літературні джерела, але не сама робота!
Це не тези!
Ви не праві!!! За всіх не кажіть! Можна використовувати літературні джерела, але не сама робота!
1. Виклад інформації та оформлення тез і презентації не відповідають вимогам.
2. Не зрозуміло, чи виконувала учениця лабораторний аналіз води, чи це готові дані.
3. Відсутність фотографій учениці у процесі виконання різних стадій дослідження (а це одна із обов’язкових умов) ставить під сумнів її авторство.