Назва проекту: Стан та якісний хімічний аналіз складу ґрунтів деяких районів міста Харкова
Навчальний заклад: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 128 Харківської міської ради Харківської області
Нас. пункт: м. Харків, Харківська область
Автори: Черваньова Діана Андріївна
Клас: 7
Керівники/координатори: Швець Віта Володимирівна
Завантажити: тези, презентація
11 коментарів
Роота не відповідає повністю темі конкурсу
В чому саме не відповідає? Поняття “стан грунтів” можна трактувати по-різному! Тема МАНу завжди задається орієнтовно. Джерело:http://geoknigi.com/book_view.php?id=689 Назаренко І.І., Польчина С.М. Нікорич В.А.
Грунтознавство
Метод грунтових витяжок базується на тому, що розчинник (вода, розчини різних кислот, лугів або солей різної концентрації, органічні розчинники – спирт, ацетон, бензол) екстрагує з грунту визначену групу сполук, елементів. Метод застосовується для вивчення доступних рослинам елементів живлення, фракційного складу грунтового гумусу, рухомих сполук у грунтах, процесів міграції та акумуляції різних сполук, елементів.
А також: Ґрунтознавство: методичні вказівки для польової практики / [уклад.
А. А. Лісняк, Г. В. Тітенко, А. Г. Гарбуз, Т. Ю. Усатий]. – Х. : ХНУ
імені В. Н. Каразіна, 2015. – 68 с.
Але, дякую за коментар та оцінку!
Титаренко Наталія Олександрівна! Ви порушуєте умови конкурсу: ви не маєте права коментувати роботу не своєї секції! Адже, ваша секція – історія! Це неетично і некоректно!
Ви, молодці! Хороша робота
Робота не відповідає віку дитини!!!
Робота не по віку дитини!
А як ви це визначили? За якими критеріями? Чи були порушені умови конкурсу?
Чітка, доступна, оригінальна робота! Молодці!
Робота змістовна з експериментальною частиною
Грамотна, хороша робота. А щодо віку дитини, то Вас не дивує восьмикласник, який на обласних і всеукраїнських олімпіадах роз’язує задачі, які більшість шкільних вчителів не можуть розв’язати, то чому семикласниця не може зробити цікаве і не складне( порівняно із згаданими задачами) дослідження.