Назва проекту: Стан та якісний хімічний аналіз складу ґрунтів деяких районів міста Харкова

Навчальний заклад: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 128 Харківської міської ради Харківської області

Нас. пункт:  м. Харків, Харківська область

Автори: Черваньова Діана Андріївна

Клас: 7

Керівники/координатори: Швець Віта Володимирівна

Завантажити: тезипрезентація

Tags:

11 коментарів

  1. Роота не відповідає повністю темі конкурсу

  2. В чому саме не відповідає? Поняття “стан грунтів” можна трактувати по-різному! Тема МАНу завжди задається орієнтовно. Джерело:http://geoknigi.com/book_view.php?id=689 Назаренко І.І., Польчина С.М. Нікорич В.А.
    Грунтознавство
    Метод грунтових витяжок базується на тому, що розчинник (вода, розчини різних кислот, лугів або солей різної концентрації, органічні розчинники – спирт, ацетон, бензол) екстрагує з грунту визначену групу сполук, елементів. Метод застосовується для вивчення доступних рослинам елементів живлення, фракційного складу грунтового гумусу, рухомих сполук у грунтах, процесів міграції та акумуляції різних сполук, елементів.
    А також: Ґрунтознавство: методичні вказівки для польової практики / [уклад.
    А. А. Лісняк, Г. В. Тітенко, А. Г. Гарбуз, Т. Ю. Усатий]. – Х. : ХНУ
    імені В. Н. Каразіна, 2015. – 68 с.

  3. Але, дякую за коментар та оцінку!

  4. Титаренко Наталія Олександрівна! Ви порушуєте умови конкурсу: ви не маєте права коментувати роботу не своєї секції! Адже, ваша секція – історія! Це неетично і некоректно!

  5. Ви, молодці! Хороша робота

  6. Робота не відповідає віку дитини!!!

  7. Робота не по віку дитини!

  8. А як ви це визначили? За якими критеріями? Чи були порушені умови конкурсу?

  9. Кириленко Наталія Іванівна, Лаховська Ольга Вячеславівна :

    Чітка, доступна, оригінальна робота! Молодці!

  10. Робота змістовна з експериментальною частиною

  11. Грамотна, хороша робота. А щодо віку дитини, то Вас не дивує восьмикласник, який на обласних і всеукраїнських олімпіадах роз’язує задачі, які більшість шкільних вчителів не можуть розв’язати, то чому семикласниця не може зробити цікаве і не складне( порівняно із згаданими задачами) дослідження.

Залишити відповідь