Назва проєкту: Денні метелики-індикатори трансформованих процесів проектованого національного парку «Муравський шлях» Пологівського району Запорізької області
Навчальний заклад: Заклад загальної середньої освіти № 2 Токмацької міської ради Запорізької області
Нас. пункт: м. Токмак, Запорізька область
Автори: Калініченко Софія Вікторівна
Клас: 8
Керівники/координатори: Борисова Наталія Анатоліївна
Завантажити: тези, презентація…
Назва проєкту: Американський білий метелик на Херсонщині
Навчальний заклад: Херсонська гімназія № 3 Херсонської міської ради, Херсонська гімназія № 5 Херсонської міської ради, Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради, Херсонський Центр дитячої та юнацької творчості
Нас. пункт: м. Херсон, Херсонська область
Автори: Валєдов Михайло Платонович, Дубов Олексій Олексійович, Носок Влад Дмитрович
Клас: 7,8
Керівники/координатори: Мельничук Світлана Василівна, Карпачова Олена Вікторівна, Грищенко Ірина Василівна, Козуб Наталія Марківна
Завантажити: тези, презентація…
Назва проєкту: Вплив антропогенних та абіотичних факторів на продуктивність бджолосімей
Навчальний заклад: Опорний заклад загальної середньої освіти “Цмінівський ліцей” Маневицької селищної ради Волинської області, секція ботаніки НТУ “Кругозір”
Нас. пункт: с. Цміни, Волинська область
Автори: Чернюк Назарій Ігорович
Клас: 7
Керівники/координатори: Чернюк Марія Петрівна
Завантажити: тези, презентація…
З 26 КВІТНЯ відбуватиметься рейтингове онлайн оцінювання проєктів конкурсу МАН-Юніор Дослідник.
УВАЖНО ВИВЧІТЬ ІНСТРУКЦІЮ ЩОДО ПРАВИЛ ОЦІНЮВАННЯ
1. Участь в оцінюванні беруть керівники робіт, що були надіслані для участі в конкурсі «МАН-Юніор Дослідник». Для цього Керівникам рекомендується разом з учнями ознайомитись з конкурсними роботами та провести обговорення, після чого виставити оцінку.
2. Оцінюйте роботи лише тієї секції, що й ваша робота, інші голоси враховані не будуть. Голосувати за свою роботу не дозволяється.
3. Ви повинні оцінити роботу за кожною з 4-х позицій – 1) відповідність темі; 2) послідовність, логічність, науковість; 3) оригінальність, самостійність, власний внесок автора; 4) грамотність оформлення, виставляючи бали (5, 4, 3, 2, 1, 0).
4. Якщо ви виставили оцінку 0, 1, 2, необхідно обов`язково залишити коментар з цього приводу, інакше ваші оцінки не будуть зараховані. Виключення – можна не коментувати, якщо робота явно не відповідає темі конкурсу.
5. У відкритому рейтинговому оцінюванні дотримуйтесь норм ввічливості та толерантності.
Ваші зауваження повинні бути обґрунтованими, послідовними та не містити образливих зауважень до інших учасників.
Коментарі повинні бути коректними: лише науковий підхід, обґрунтованність та взаємоповага.
6. Робота може бути відхилена від участі в конкурсі, якщо вона не відповідатиме загальній темі в даній номінації.
7. Результати рейтингового оцінювання разом із оцінкою експертів будуть оброблені за допомогою комп’ютерної програми і представлені на сайті не пізніше 15 травня.
Нижче наводимо коротку інструкцію з користування системою онлайн-оцінювання, де наводиться послідовність дій при оцінюванні робіт конкурсу. …
Назва проєкту: Комахи-шкідники сосни – причини загибелі сосни Антонівського лісопарку м. Херсона
Навчальний заклад: Херсонська гімназія № 3 Херсонської міської ради, Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 46 Херсонської міської ради, Херсонський Центр дитячої та юнацької творчості
Нас. пункт: м. Херсон, Херсонська область
Автори: Гераскіна Марія Дмитрівна, Остапенко Павло Сергійович, Поліщук Амура В’ячеславівна
Клас: 7,9
Керівники/координатори: Козуб Наталія Марківна, Мельничук Світлана Василівна, Федоренко Катерина Олександрівна
Завантажити: тези, презентація…