Назва проєкту: Денні метелики-індикатори трансформованих процесів проектованого національного парку «Муравський шлях» Пологівського району Запорізької області

Навчальний заклад: Заклад загальної середньої освіти № 2 Токмацької міської ради Запорізької області

Нас. пункт: м. Токмак, Запорізька область

Автори: Калініченко Софія Вікторівна

Клас: 8

Керівники/координатори: Борисова Наталія Анатоліївна

Завантажити: тези,  презентація

Назва проєкту: Американський білий метелик на Херсонщині

Навчальний заклад: Херсонська гімназія № 3 Херсонської міської ради, Херсонська гімназія № 5 Херсонської міської ради, Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради, Херсонський Центр дитячої та юнацької творчості

Нас. пункт: м. Херсон, Херсонська область

Автори: Валєдов Михайло Платонович, Дубов Олексій Олексійович, Носок Влад Дмитрович

Клас: 7,8

Керівники/координатори: Мельничук Світлана Василівна, Карпачова Олена Вікторівна, Грищенко Ірина Василівна, Козуб Наталія Марківна

Завантажити: тези,  презентація

Назва проєкту: Вплив антропогенних та абіотичних факторів на продуктивність бджолосімей

Навчальний заклад: Опорний заклад загальної середньої освіти “Цмінівський ліцей” Маневицької селищної ради Волинської області, секція ботаніки НТУ “Кругозір”

Нас. пункт: с. Цміни, Волинська область

Автори: Чернюк Назарій Ігорович

Клас: 7

Керівники/координатори: Чернюк Марія Петрівна

Завантажити: тези,  презентація

З 26 КВІТНЯ відбуватиметься рейтингове онлайн оцінювання проєктів конкурсу МАН-Юніор Дослідник.

УВАЖНО ВИВЧІТЬ ІНСТРУКЦІЮ ЩОДО ПРАВИЛ ОЦІНЮВАННЯ

1. Участь в оцінюванні беруть керівники робіт, що були надіслані для участі в конкурсі «МАН-Юніор Дослідник».  Для цього Керівникам рекомендується разом з учнями ознайомитись з конкурсними роботами та провести обговорення, після чого виставити оцінку.

2. Оцінюйте роботи лише тієї секції, що й ваша робота, інші голоси враховані не будуть. Голосувати за свою роботу не дозволяється.

3. Ви повинні оцінити роботу за кожною з 4-х позицій – 1) відповідність темі; 2) послідовність, логічність, науковість; 3) оригінальність, самостійність, власний внесок  автора; 4) грамотність оформлення, виставляючи бали (5, 4, 3, 2, 1, 0).

4. Якщо ви виставили оцінку 0, 1, 2, необхідно обов`язково залишити коментар з цього приводу, інакше ваші оцінки не будуть зараховані. Виключення – можна не коментувати, якщо робота явно не відповідає темі конкурсу.

5. У відкритому рейтинговому оцінюванні дотримуйтесь норм ввічливості та толерантності.

Ваші зауваження повинні бути обґрунтованими, послідовними та не містити образливих зауважень до інших учасників.

Коментарі повинні бути коректними: лише науковий підхід, обґрунтованність та взаємоповага. 

6. Робота може бути відхилена від участі в конкурсі, якщо вона не відповідатиме загальній темі в даній номінації.

7. Результати рейтингового оцінювання разом із оцінкою експертів будуть оброблені за допомогою комп’ютерної програми і представлені на сайті не пізніше 15 травня.

 

Нижче наводимо коротку інструкцію з користування системою онлайн-оцінювання, де наводиться послідовність дій при оцінюванні робіт конкурсу. 

Назва проєкту: Комахи-шкідники сосни – причини загибелі сосни Антонівського лісопарку м. Херсона

Навчальний заклад: Херсонська гімназія № 3 Херсонської міської ради, Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 46 Херсонської міської ради, Херсонський Центр дитячої та юнацької творчості

Нас. пункт: м. Херсон, Херсонська область

Автори: Гераскіна Марія Дмитрівна, Остапенко Павло Сергійович, Поліщук Амура В’ячеславівна

Клас: 7,9

Керівники/координатори:  Козуб Наталія Марківна, Мельничук Світлана Василівна, Федоренко Катерина Олександрівна

Завантажити: тези,  презентація