Враховуючи побажання учасників конкурсу, повідомляємо загальні теми для дослідження в наступному, 2015-2016 навчальному році за номінаціями.
- «Історик-Юніор» – Геноцид як феномен ХХ сторіччя.
- «Еколог-Юніор» – Стрес та його вплив на біологічні об’єкти рослинного і тваринного світу.
- «Астроном-Юніор» – продовження загальних тем конкурсу 2015 р.:
1. Навести результати ВЛАСНИХ спостережень об’єктів зоряного неба;
2. Сформулювати завдання за космічними знімками і навести його розв’язання (продовження минулорічної теми).
- «Технік-Юніор» – продовження теми конкурсу 2015 р. (за пропозицією учасників):
Оригінальні досліди-фокуси – Перетворити фізичні (хімічні) досліди в пізнавальні фокуси, використовуючи оригінальні ідеї, а також пристрої власної конструкції. Проте неможна використовувати досліди, які були вже продемонстровані на конкурсі в травні 2015 року. Рекомендується розробка дослідів-фокусів, які мають в основі електромагнітні явища.
Більш докладні методичні рекомендації для підготовки будуть опубліковані на сайті конкурсу впродовж місяця. Слідкуйте за інформацією на сайті.
…
Журі конкурсу остаточно підбило підсумки он-лайн захисту.
Журі визначило в усіх номінаціях такі критерії оцінювання:
5,0 – 6,5 балів – диплом ІІІ ступеню;
6,6 – 8,0 балів – диплом ІІ ступеню;
8,1 – 10,0 балів – диплом І ступеню.
Оскільки під час захисту з історії відбувалися грози, виникали зриви Інтернет-зв’язку, журі вирішило оцінити грамотні роботи, які пройшли рейтингову і експертну оцінку та були допущені до он-лайн захисту, як такі, що отримують дипломи ІІІ ступеню.
Результати оцінювання опубліковані по розділах для кожної номінації.
Результати також можна переглянути тут:
Астрономія – ТУТ
Екологія – ТУТ
Історія – ТУТ
Техніка – ТУТ
Прохання до всіх учасників конкурсу перевірити правильне написання прізвищ, імен, по-батькові. Зверніть на текст, виділений червоними буквами – такі дані потребують уточнення, які необхідно терміново надіслати на електронну адресу конкурсу. Не затримуйте, будь ласка, друкування дипломів і подяк вчителям!…