Методичні рекомендації для розкриття теми конкурсу «Історик-Юніор Дослідник – 2019»

                  МІЙ ВНЕСОК У МУЗЕЙНУ СПРАВУ
У проектах, підготовлених для захисту на конкурс «МАН-Юніор Дослідник» у номінації «Історія», рекомендується досліджувати конкретні дані щодо конкретних місцевостей, а також особистостей, які внесли певний внесок у історію села, міста, країни тощо. Потрібно підкріплювати наведені відомості архівним пошуком, документами, які знайдені авторами представлених робіт та свідченнями, що збереглися до нашого часу, записаних авторами цих робіт. При цьому обов’язковим є аналіз та узагальнення представлених фактів.
Впродовж року майбутні учасники конкурсу повинні підготувати матеріали для поповнення музейної колекції будь-якого музею (шкільного, міського, селищного тощо). Таке поповнення може відбуватися експонатами, документами тощо, які знайдені, зібрані та досліджені самими учасниками. Якщо музею в школі поки що не існує, пропонуємо зробити експозицію в кабінеті історії, сфотографувати її і включити світлини до презентації.
Це може бути історія родини, школи, вулиць, громадських об’єднань, окремих особистостей,  а також сіл, міст тощо, але ОБОВ’ЯЗКОВО з доданням документів про реальні події і оформленням експозиції. Бажана домовленість про подальше використання цих матеріалів. Можуть бути представлені і описані артефакти, які виявлені під час археологічних раскопок, експедицій тощо.
Журі буде насамперед оцінювати власний внесок учасника конкурсу і практичну користь дослідження.
  Не заохочуються реферативні роботи, в яких наводяться факти з підручників, посібників, загальновідомі факти з життя відомих людей, які є в загальновідомих джерелах тощо.
  Заохочується  порівняльний аналіз, встановлення історичних зв’язків та наслідків подій, намагання виявлення особливостей у розвитку певних ситуацій тощо.
Найбільшу цінність роботи журі вбачатиме у власному внеску авторів та вмінню їх робити висновки з наведених першоджерел.
  У тези рекомендується включити наступні складові:
1. Чітко сформульовану мету дослідження.
2. Конкретні завдання, які треба виконати для досягнення мети.
3. Об’єкт та предмет дослідження.
4. Теоретичну частину, де можуть бути коротко повідомлені історичні обставини або відомі з літературних джерел дані, що складають підґрунтя дослідження, а також аналіз цих даних.
5. Експериментальну частину, в якій наводяться методи та результати дослідження, проведеного автором проекту, а також їх аналіз.
6. Висновки, де чітко сформульовані отримані результати, вказується особистий внесок авторів проекту та елементи новизни дослідження.
До презентації повинні бути включені:
1. Дані про учня та керівника.
2. Мета та завдання дослідження.
3. Доказово викладені власні спостереження, експерименти тощо, фотографії, що ілюструють виконання роботи і результати дослідження.
4. Короткі висновки з формулюванням результатів, їх новизни і власного внеску автора.
Презентація повинна містити не більше 15 слайдів.
У ЗАЯВЦІ вказуйте повно і правильно прізвище, ім’я, по-батькові учня та його керівника, контакти та вказуйте номер відділення «Нової пошти» з номером моб. телефону особи, яка отримуватиме Дипломи для учнів та Подяки вчителям.

Добавить комментарий